ტრენინგის მე-3 დღე
ტრენიგის დაწებისას განვიხილეთ ბლუმის განახლებული ტაქსონომიის სიტყვების და ზმნების კლასიფიკაცია.
ტრენინგის ხელმძღვანელმა მოგვცა რჩევები, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შემუშავებისათვის, საგნობრივი სტანდარტის მიზნების მისაღწევად.
განვიხილეთ ზოგადი, თემატური, შინაარსობრივი კითხვების ფორმულირება.
აუცილებელია რომ, შინაარსობრივი კითხვა იყოს კონკეტული და არ იყოს ძალიან ფართო მნიშვნელობის. ის უნდა მოიცავდეს ერთ ან რამდენიმე სწორ პასუხს.
ტრენინგმა საინტერესოდ ჩაიარა და ვფიქრობ დამეხმარება როექტის წარმატებით განხორციელებაში.
ტრენიგის დაწებისას განვიხილეთ ბლუმის განახლებული ტაქსონომიის სიტყვების და ზმნების კლასიფიკაცია.
ტრენინგის ხელმძღვანელმა მოგვცა რჩევები, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შემუშავებისათვის, საგნობრივი სტანდარტის მიზნების მისაღწევად.
განვიხილეთ ზოგადი, თემატური, შინაარსობრივი კითხვების ფორმულირება.
აუცილებელია რომ, შინაარსობრივი კითხვა იყოს კონკეტული და არ იყოს ძალიან ფართო მნიშვნელობის. ის უნდა მოიცავდეს ერთ ან რამდენიმე სწორ პასუხს.
ტრენინგმა საინტერესოდ ჩაიარა და ვფიქრობ დამეხმარება როექტის წარმატებით განხორციელებაში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий